22 березня у Тернополі, в Домі Ветерана, відбувся медіа-інтенсив для представників осередків молодіжного руху УГКЦ «Українська молодь – Христові» Тернопільсько-Зборівській архиєпархії.
18 медійників із різних осередків УМХ навчались у 3 блоках: «Ваш бренд», «Зйомка та монтаж», «Загальний вигляд сторінки». Медійники осередків мали можливість отримати багато цінних знань про ведення сторінок УМХ у соціальних мережах, познайомитись із мистецтвом зйомки, монтажу, оформлення розповідей, поділитись досвідом.
Після кожного блоку учасники виконували практичні завдання, які згодом аналізували і вдосконалювали разом із тренерами.
Організатором заходу був інформаційний відділ Координаційної ради молодіжного руху УГКЦ «Українська молодь – Христові».
У трьох блоках тренерами виступили: Аліна Панила – головний представник медійників координаційної ради УМХ, яка розповіла учасникам медіа-інтенсиву про шрифти, кольори, стиль мовлення, що в цілісності складає унікальність та бренд сторінки спільноти; також Аліна поділилась власним досвідом фото- та відеозйомки, монтажу, використання музики, джерелами натхнення та корисними застосунками для ведення сторінок. Віктор Драгущак, заступник координатора УМХ у ТЗА, розповів медійникам про мистецтво дизайну та усі тонкощі, повʼязані зі створенням афіш, оголошень та іншого роду візуальних інформаційних продуктів. Лілія Соха, єпархіальний координатор УМХ, поділилась основними секретами написання та використання тексту на сторінках соціальних мереж, у розповідях, в анонсах події.
У теплій атмосфері справжньої сімʼї медійники обмінялись досвідом, надихнулись досвідом і взяли у свої осередки багато нових знань. Тепер сторінки осередків УМХ будуть ще якіснішими. Далі – тільки більше знань.
повідомила Аліна Панила